Alla inlägg den 1 december 2010

Av Annelie - 1 december 2010 22:18

Efter två studiedagar i Luleå, där jag läser Reggio Emilia Inspirerat lärande 15 p, så var jag tbx på jobbet idag.

Vilken dag alltså!

Vår förskola som har varit under en stor ombyggnation från två avdelningar till fyra står så gott som klar för oss att flytta tillbaka igen!

Men naturligtvis är det mycket att stå i före alla barnen kommer dit 

Så idag har jag varit den som har organiserat inne i våra förråd inomhus, jag är inte klar, men en bit på väg, roligt är det kan jag lova, övrig personal har jobbat på kan jag lova, ställt iordning material, möbler, fixat i vårt arbetsrum, ja det finns tusen saker, och alla dessa kartonger, ja jag säger juh det...var som ett hav av saker överallt, men kul, kul med nå nytt och framförallt att få vara med om en sådan här sak,det lär man aldrig få uppleva igen *ler*


Idag fick vi även hem våra nya trådlösa telefoner, de e såååååååååååå fina, samt att jag smider planer inför den "hemliga" julklappen...spännande!!!

Måste bara ordna lite saker före...med hjälp av mannen förståss...


Kram nu alla, för nu ska jag drömma om alla puzzel och spel som jag har radat upp i mängder idag  



Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards