Alla inlägg den 1 december 2013

Av Annelie - 1 december 2013 13:29

Ja gud vad jag är nervös!

Imorgon kl 7 ska jag infinna mig på lasarettet och 7.30 rullas jag in för att göra min therma choise behandling!

Har varit duktig och tagit min förebyggande medicin som jag skulle ta, typ ipren full dos, fast jag tar ibuprofen 600 mg,

som jag har utskrivet för min inflammation som jag brukar få i nacken, och det gick då tydligen helt utmärkt enligt

läkaren   

Jag är inte särskilt nervös för själva ingreppet, men jag formligen hatar sjukhus! Får ångest bara jag går in i foajen   

Sterilt och luktar konstigt, usch!

Å ja, naturligtvis e jag nervös över hur jag kommer att må, har en kollega som just gjort den och hon har inte mått

allt för väl, så jag har verkligen inställt mig på det värsta, så jag är väl förberedd   


Huset har jag åxå vänt upp och ner på, städat i alla vrår, slagits mot tomtar och julstjärnor, renbäddat och donat,

allt för att kunna slappa ordentligt när jag kommer hem imorgon eftermiddag.

Ikväll ska även granen kläs, jag som satsat lite på vitt och silver i vardagsrummet och håll i hatten, granen kläs i rött och guld,diverse egenhanda gjorde pynt, så det kommer att bli en sjujäkla kontrast, men det är barnens gran,

så den får de klä som de vill, så det så!

Jo, nä men nu ska jag återgå till att vara nervig, vi höres!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards