Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Så...en bakislördag

Av Annelie - 29 augusti 2009 18:00

Ja vad kan man vänta sig efter en "blöt" kväll med en hel del partytricks???Å sen att man tror att man är ung och orkar med på samma sätt?? Herre jisses namn alltså!SÅ då får man sota det idag...fast roligt var det!!!Style kan verkligen dra igång publiken, strömmen gick mitt i deras framträdande men vi, alltså publiken fortsatte att sjunga!!Innan vi for ut så var vi hos grannen Lena och hennes man. De bjöd på riktigt god mat och sen blev det till att sjunga lite kareoke ( hur det nu stavas ) så idag är man hes;)))Idag har vi inte gjort som sagt inget!Soffa, datorn, ätit, soffan igen o.s.v...*ler*Men till en rolig sak!MITT gamla köksbord är numera ett minne blott!Ett par från en grannkommun kom och köpte det alldeles nyss!Fick iofs gå ner en hel del på priset, men hellre det än att man skulle vara tvungen att köra det på tippen...Men som mannen säger, allt går att sälja bara man sätter rätt pris;)Ikväll när lillan har lagt sig blir det nog att svulla framför tv:n. Jag har juh inhandlat filmen "män som hatar kvinnor" men den har nu legat på tv-bänken sen i onsdags, så idag vore nog en bra kväll att se den nu när det bara är jag och mannen i huset vakna efter klockan nio;)SÅ tills vidare gott folk så bjuder jag på en bild på jag och mannen innan vi gick till grannen:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 24 december 2013 11:29

Julminnen är något man skapar genom traditioner, vad man har upplevt från det man är liten och hela vägen upp till sitt vuxna liv. Jag har många fina mina minnen som jag bär med mig, med mina fina farföräldrar... Tyvärr tog den tiden slut, så gjo...

Av Annelie - 6 december 2013 23:57

Miss me... eller den jag var på väg att "bli"...*suck* Hatar sjukdomar, besvär.. för tid för träning.. det har jag!       I juni är dessa tagna... i år.. hade juh på börjat ngt.. en bit på väg! Fasiken de kan man inte tro när man ser mig nu,...

Av Annelie - 6 december 2013 20:50

En vanlig hemmakväll hemma hos Öbergs... Tv:n med förstärkare å hela kittet går på högsta volym, finalen Idol, japp den ska både se och icke förglömmas, höras.. Mitt i allt får min man ett sms. -Happ bäst å klä på sig säger mannen och drar på s...

Av Annelie - 6 december 2013 08:18

Ja! Ingen försovning idag    Fast jag undrar om lillan och mannen var lite skeptiska ändå? De ställde larmet på lillans mobil igår kväll så att det inte skulle bli samma sak idag, vilket blev en riktig mysmorgon med julkalendern *som vi missat ...

Av Annelie - 5 december 2013 09:34

... eller så inte! Vaknade med ett ryck när jag hör min mans röst i hallen.. Shit! tänkte jag.. Vad tusan är klockan? Tittade lite snabbt å insåg till min fasa att den var 8! Å lillan som har idrott på morgonen och bör vara omklädd och klar...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Skapa flashcards